Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1.1. Regulamin Elektronicznej Platformy / Regulamin Platformy /
Regulamin EP – niniejszy Regulamin Elektronicznej Platformy do składania
Zamówień określający podstawowe zasady korzystania z Elektronicznej
Platformy do składania Zamówień;
1.2. Towar – produkty prezentowane
na Elektronicznej Platformie, które można nabyć w Sklepie;
1.3.
Sklep – stacjonarny punkt sprzedaży znajdujący się̨ w Pabianicach, przy ul.
Lutomierska 50, w którym można składać zamówienia przy użyciu
Elektronicznej Platformy;
1.4. Elektroniczna Platforma (EP) –
elektroniczna platforma do składania zamówień́ w Sklepie dostępna na
www.barellmo.pl;
1.5. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub
jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne
przyznają̨ zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach
Elektronicznej Platformy;
1.6. Pełnomocnik – osoba, której Klient
udzielił pełnomocnictwa do odbioru w jego imieniu Towaru ze Sklepu i/lub
też zapłaty za Towar;
1.7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta,
zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie,
określające w szczególności rodzaj i liczbę̨ Towaru;
1.8. Umowa
Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego,
zawarta pomiędzy Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka
Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440 w Łodzi, a
Klientem, realizowana w Sklepie znajdującym się w Pabianicach przy ul.
Lutomierska 50.
2.1. Regulamin EP określa zasady korzystania z Elektronicznej Platformy
dostępnej na www.barellmo.pl
2.2. Regulamin EP jest dokumentem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2.3. Sklep, w którym można
składać zamówienia za pośrednictwem Elektronicznej Platformy, prowadzony
jest przez Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna,
NIP: 7252319650, REGON: 522063440 w Pabianicach przy .
2.4.
Regulamin EP określa w szczególności:
a) zasady dokonywania
rejestracji i korzystania z konta w ramach Elektronicznej Platformy;
b) warunki i zasady dokonywania rezerwacji produktów dostępnych w
Sklepie za pośrednictwem Elektronicznej Platformy;
c) warunki i
zasady składania Zamówień w Sklepie za pośrednictwem Elektronicznej
Platformy;
d) zasady zawierania Umów sprzedaży w Sklepie przy użyciu
Elektronicznej Platformy.
2.5. Korzystanie z Elektronicznej
Platformy jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system
teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych
wymagań technicznych:
a) Chrome w wersji 49 i wyższych
b)
Firefox w wersji 43 i wyższych
c) MS Internet Explorer w wersji 10 i
wyższych
d) Microsoft Edge w wersji 13 i wyższych
e) Opera w
wersji 36 i wyższych
f) Safari w wersji 4 i wyższych
g)
minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli
h) przeglądarka
musi umożliwiać korzystanie z mechanizmów JavaScript oraz zezwalać na
przechowywanie plików cookies
2.6. W celu korzystania z
Elektronicznej Platformy Klient powinien uzyskać dostęp do stanowiska
komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
2.7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Spirits Consulting M.
Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON:
522063440 w Łodzi przy ul. Traugutta 5 dokonuje sprzedaży wyłącznie rzecz
osób, które ukończyły 18 lat i ich zachowanie nie wskazuje, że są
nietrzeźwe. Nie dokonuje sprzedaży na kredyt lub pod zastaw.
2.8.
Klient może uzyskać dostęp do Regulaminu EP w każdym czasie za
pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie serwisu www.barellmo.pl
oraz pobrać go i sporządzić wydruk.
2.9. Informacje o Towarach
zawarte w Elektronicznej Platformie, w szczególności ich opisy oraz ceny,
stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu
Cywilnego. Operator Elektronicznej Platformy dokłada wszelkich starań, aby
opisy oferowanych towarów były zgodne z rzeczywistością. W przypadku, gdy
Klient stwierdzi niezgodność danych prezentowanych za pośrednictwem
Elektronicznej Platformy może zgłosić niezgodności na adres e-mail:
kontakt@barellmo.pl
2.10. Umowa sprzedaży Towaru zawierana i
realizowana jest wyłącznie w Sklepie.
2.11. Elektroniczna Platforma
do składania zamówień przedstawia listę Towarów.
2.12. Elektroniczna
Platforma dostępna na www.barellmo.pl prowadzona jest przez Spirits
Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650,
REGON: 522063440, adres: ul. Traugutta 5, 90-106 Łódź.
3.1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania z Elektronicznej Platformy jest
rejestracja.
3.2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie
formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron
Elektronicznej Platformy.
3.3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie
zgody na treść Regulaminu EP oraz podanie danych osobowych oznaczonych,
jako obowiązkowe. Dokonując rejestracji Klient upoważnia Spirits
Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650,
REGON: 522063440 do przetwarzania jego danych osobowych.
3.4.
Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP:
7252319650, REGON: 522063440 może pozbawić Klienta prawa do korzystania z
Elektronicznej Platformy, jak również może ograniczyć jego dostęp do
części lub całości zawartych tam treści, ze skutkiem natychmiastowym, w
przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu EP, a w szczególności, gdy
Klient:
a) podał w trakcie rejestracji w Elektronicznej Platformy
dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd
lub naruszające prawa osób trzecich,
b) dopuścił się za
pośrednictwem Elektronicznej Platformy naruszenia dóbr osobistych osób
trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych użytkowników
Elektronicznej Platformy,
c) dopuścił się innych zachowań, które
zostaną uznane przez Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka
Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440 za zachowania
niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami
korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Spirits Consulting
M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON:
522063440.
d) nie ukończył 18 roku życia.
3.5. Osoba, która
została pozbawiona prawa do korzystania z Elektronicznej Platformy, nie
może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Spirits Consulting
M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON:
522063440.
3.6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu
komunikatów i danych zawartych w Elektronicznej Platformie, Elektroniczna
Platforma podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do
stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności
środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby
nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
3.7.
Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a) niedostarczania i
nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści
propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i
inne prawa osób trzecich,
b) korzystania z Elektronicznej Platformy
w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez
użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
c) niepodejmowania
działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Elektronicznej
Platformy niezamówionej informacji handlowej (spam),
d) korzystania
z Elektronicznej Platformy w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz
dla Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP:
7252319650, REGON: 522063440.
e) korzystania z wszelkich treści
zamieszczonych w ramach Elektronicznej Platformy jedynie w zakresie
własnego użytku osobistego,
f) korzystania z Elektronicznej
Platformy w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej prawa i postanowieniami Regulaminu EP.
3.8. Klienci, którzy wyrażą chęć otrzymywania e-mailem informacji o
nowościach i promocjach zamawiają subskrypcję biuletynu informacyjnego
(newsletter'a) osobiście, poprzez wpisanie swojego adresu e-mail w sekcji
na dole strony Newsletter oraz użycie przycisku „ZAMÓW NEWSLETTER”
4.1. Prezentacja Towarów na Elektronicznej Platformie www.barellmo.pl nie
jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a stanowi jedynie zaproszenie
do składania ofert kupna. W związku z tym, złożenie Zamówienia nie jest
jednoznaczne z zawarciem Umowy Sprzedaży.
4.2. W celu zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie za pośrednictwem
Elektronicznej Platformy należy wejść na stronę internetową
www.barellmo.pl, dokonać wyboru Towaru, podejmując kolejne czynności
techniczne w oparciu o wyświetlane komunikaty oraz informacje dostępne na
stronie serwisu Elektronicznej Platformy.
4.3. Wybór zamawianych
Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
4.4. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia
przycisku „ZAMAWIAM” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych
danych oraz Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi
komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie serwisu
Elektronicznej Platformy.
4.5. Po podaniu przez Klienta
korzystającego z Elektronicznej Platformy wszystkich niezbędnych danych,
wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie
będzie zawierać informacje dotyczące:
a) przedmiotu zamówienia
(zamówionych Towarów),
b) jednostkowej ceny oraz łącznej wartości
zamawianych Towarów,
c) wybranego sposobu odbioru przez Klienta
Towaru oraz jego dostawy pod wskazany adres (w przypadku kiedy Klient
zdecydował się skorzystać z pośrednictwa Pełnomocnika do odbioru i
przekazania Towaru Klientowi),
d) kosztów związanych z
wynagrodzeniem Pełnomocnika z tytułu odbioru i przekazania Towaru
Klientowi, jeśli Klient zdecydował się skorzystać z jego pośrednictwa,
kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów jeśli występują,
e) adresu
dostawy.
4.6. W celu wysłania Zamówienia do Sklepu konieczne jest
dokonanie akceptacji treści Regulaminu EP, podanie danych osobowych
oznaczonych, jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „ZAMAWIAM”.
4.7. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli
zawarcia z Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna,
NIP: 7252319650, REGON: 522063440 Umowy Sprzedaży w Sklepie, zgodnie z
treścią Regulaminu EP.
4.8. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje
wiadomość e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich
istotnych elementów Zamówienia.
4.9. Umowę Sprzedaży traktuje się za
zawartą z momentem potwierdzenia przyjęcia do realizacji Zamówienia przez
Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP:
7252319650, REGON: 522063440.
4.10. Miejscem zawarcia i realizacji
Umowy Sprzedaży jest Sklep, znajdujący się w Pabianicach przy ul.
Lutomierska 50
4.11. Umowa Sprzedaży zawierana jest w języku
polskim, o treści zgodnej z Regulaminem EP.
4.12. Sklep zastrzega
sobie prawo do odmowy realizacji złożonych za pomocą Elektronicznej
Platformy Zamówień.
4.13. Sklep zobowiązuje się niezwłocznie wydać rzecz pełnomocnikowi
kupującego, nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy, chyba
że umowa stanowi inaczej.
5.1. Wydanie Towaru następuje w punkcie sprzedaży w Sklepie znajdującym
się w Łodzi przy ul. Lutomierska 50.
5.2. Na życzenie Klienta, Towar może być wydany jego Pełnomocnikowi
w punkcie sprzedaży, tj. Sklepie znajdującym się w Pabianinach przy ul.
Lutomierska 50
5.3. W celu wydania Towaru Pełnomocnikowi, Klient
winien udzielić stosownego pełnomocnictwa na zasadach określonych odrębnym
regulaminem Pełnomocnictwa.
5.4. W przypadku woli Klienta
skorzystania z czynności Pełnomocnika, Klient upoważnia Spirits Consulting
M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON:
522063440 do wydania Pełnomocnikowi nabytego przez Klienta Towaru.
5.5. W przypadku woli Klienta skorzystania z czynności Pełnomocnika,
Klient upoważnia Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka
Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440 do przekazania
Pełnomocnikowi kwoty pobranego wynagrodzenia Pełnomocnika.
5.6. W
przypadku woli Klienta skorzystania z czynności Pełnomocnika, Klient
upoważnia Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna,
NIP: 7252319650, REGON: 522063440 do przekazania Pełnomocnikowi wszystkich
swoich danych osobowych.
5.7. Spirits Consulting M. Stanisławczyk
Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440 zobowiązuję
się wydać zamówiony towar bez wad.
6.1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie
składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne opłaty. Podane ceny
nie obejmują kosztów przesyłki oraz kosztów związanych z wynagrodzeniem
Pełnomocnika. Koszty te podawane są odrębnie na formularzu zamówienia.
6.2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
a) płatnością w
systemie Przelewy24,
Termin płatności za zamówienie wynosi 7 dni od
dnia złożenia Zamówienia.
6.3. Operator Elektronicznej Platformy
zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów bez uprzedzenia. Zmiana cen
nie dotyczy Zamówień złożonych już przez Klienta i potwierdzonych przez
Sklep.
6.4. Operator Elektronicznej Platformy zastrzega sobie prawo
do wycofania poszczególnych Towarów bez uprzedzenia.
7.1. Klient ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni bez
podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wygasa po
upływie 14 dni od dnia wydania Towaru Klientowi lub jego Pełnomocnikowi.
7.2. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży wykonuje się poprzez
złożenie pisemnego oświadczenia wobec Spirits Consulting M. Stanisławczyk
Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440, adres: ul.
Traugutta 5, 90-106 Łódź lub elektronicznie na adres e-mail:
kontakt@barellmo.pl
7.3. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia
od Umowy Sprzedaży Klient może skorzystać z udostępnionego na
Elektronicznej Platformie wzoru formularza.
7.4. W przypadku
odstąpienia od Umowy Sprzedaży uiszczona cena sprzedaży zostanie zwrócona
Klientowi (z wyjątkiem dodatkowych kosztów np. działania Pełnomocnika)
niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia,
otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, z zastrzeżeniem
pkt 7.6. poniżej.
7.5. Cena zostanie zwrócona przy użyciu takich
samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej
transakcji, chyba, że Klient złoży wyraźne oświadczenie o innym sposobie
działania, po uprzedniej akceptacji Sklepu.
7.6. Sklep nie jest
zobowiązany do zwrotu ceny przed otrzymaniem zwracanego Towaru.
7.7
Zwracany Towar winien być przekazany na adres: MICHAŁ Spirits Consulting
M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, Sklep ul. Lutomierska 50,
95-200 Pabianice, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 7 dni od
dnia, złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
Przekroczenie terminu wywołuje skutki określone w pkt 7.6. powyżej. Koszty
zwrotu towaru ponosi Klient.
8.1. Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP:
7252319650, REGON: 522063440, jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta
będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu
rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym.
8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych
prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu EP, należy kierować na
adres email: kontakt@barellmo.pl lub na adres: Spirits Consulting M.
Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, ul. Traugutta 5, 90-106 Łódź.
Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP:
7252319650, REGON: 522063440 zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w
terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym
okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
8.3. Spirits
Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650,
REGON: 522063440 nie jest producentem Towarów i nie udziela gwarancji na
sprzedane rzeczy.
9.1. Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP:
7252319650, REGON: 522063440 podejmuje działania w celu zapewnienia w
pełni poprawnego działania Elektronicznej Platformy, w takim zakresie,
jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w
rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klienta.
9.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Spirits
Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650,
REGON: 522063440 o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w
funkcjonowaniu Elektronicznej Platformy.
9.3. Nieprawidłowości
związane z funkcjonowaniem Elektronicznej Platformy Klient może zgłaszać
mailowo na adres kontakt@barellmo.pl.
9.4. W zgłoszeniu Klient
powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i
datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem
Elektronicznej Platformy.
9.5. Spirits Consulting M. Stanisławczyk
Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440 zobowiązuje
się do rozpatrzenia zgłoszeń w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było
możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja
zostanie rozpatrzona.
9.6. Spirits Consulting M. Stanisławczyk
Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON: 522063440 zobowiązuję
się przestrzegać kodeksu dobrych praktyk o których mowa w art.2 pkt 5
ustawy z dn. 23 sierpnia 2007 roku o przeciwdziałaniu nieuczciwych
praktykom rynkowym Dz.U. z 2016 r. poz.3
9.7. Spirits Consulting M.
Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650, REGON:
522063440 informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń tj:
9.7.1. Klient
uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o
rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin
organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa
rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w
sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych
sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
9.7.2. Klient
uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji
Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między
Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury
mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej
dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych
Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
9.7.3. Klient może
uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a
Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań
statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów,
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez
Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800
007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email
porady@dlakonsumentow.pl.
10.1. Akceptując Regulamin EP, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego
danych osobowych zawartych w złożonym Zamówieniu dla potrzeb niezbędnych
do realizacji zamówienia oraz zawartej Umowy Sprzedaży – zgodnie z
przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
10.2. Akceptując Regulamin EP, Klient oświadcza, że zapoznał się z
Klauzulą Informacyjną w zakresie przetwarzania jego danych osobowych w
myśl przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
10.3. W
sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie EP mają zastosowanie
przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
10.4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Spirits
Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650,
REGON: 522063440, a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art.
22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z
postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
10.5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Spirits
Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna, NIP: 7252319650,
REGON: 522063440, a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.
22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na
siedzibę Spirits Consulting M. Stanisławczyk Spółka Komandytowo-Akcyjna,
NIP: 7252319650, REGON: 522063440.